Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Look out for the big black bear.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gweddill

Gweddill


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-12-09

Profiel
Leeftijd: 760 jaar oud
Status: God
Partner: Liefde vernietigd langzaam je ziel.

Look out for the big black bear. Empty
BerichtOnderwerp: Look out for the big black bear.   Look out for the big black bear. Emptydi dec 08, 2009 10:41 am

Langzaam baande ik mijn weg door het hoge gras, dat voor mij gewoon laag was. Mijn grote lichaam was twee meter hoog, groter dan normale vrouwtjes brilberen. Hier en daar plukte ik wat weg, maar ik bleef doorlopen. Opeens rook ik een vreemde geur en even later kwam ik platgetrapt gras tegen, dat niet van mij kon zijn. Een grom verlaatte mijn mond, maar toch negeerde ik het. Volgens de anderen was ik makkelijk met mensen, misschien kon het komen doordat ik niet echt een terretorium had. Ik was een van de oudsten en volgens de anderen onvoorzichtig. Ze hadden gelijk, ik was al een paar keer aangevallen en elke keer had ik de mensen vermoord. Mensen vermoorden vond ik altijd heel spijtig omdat ze mij in het verleden hadden geholpen toen ik nog jong was. Nu reisde ik overal heen en de mensen die ik tegen kwam jaagde ik de schrik over het lijf. Ik zuchtte om het fijt dat de mensen mij en mijn leefgebied niet met rust lieten. Ik ging midden in het gras liggen en het begon te waaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look out for the big black bear.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Princess Of The Black Wolf Goddess

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De omgeving :: De open vlaktes-
Ga naar: