Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alles is anders

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 28-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Leeftijd: 15
Status: Kind van een god
Partner: If they would ask me if I love him, I'd lie.

Alles is anders Empty
BerichtOnderwerp: Alles is anders   Alles is anders Emptyza nov 13, 2010 4:38 am

Ze wist niet hoe lang geleden hetwas dat ze Ashitaka had gezien, misschien een paar weken? Mischien zelfs al een maand... In die tijd werd ze steeds meer als één van de mensen beschauwd, haar uouders vonden het vreselijk dat Frieda vriendschappen met mensen had gesloten en zo leken de andere goden er ook over te denken. Het feit dat Frieda nu zelf wist dat ze een mens was en eigenlijk geen god werkte ook niet echt mee. Fang liep naast zijn zusje, zijn kop lichtjes gebogen zoday hij er minder dreigend uit zag en zijn ogen waren op Frieda gericht. ,,Fang, ik denk niet dat het een goed idee is om jou mee het dorp in te nemen." zei Frieda voorzichtig ,,Ik denk dat het niet eens een goed die is als jij dat dorp in gaat." ging hij er tegen in. Frieda zuchtte, misschien had hij gelijk... ,,Alleen even kijken of hij nog leeft." verzekerde Frieda hem, Fang wist meteen wie ze bdoelde en rolde even met zijn ogen, toch stemde hij toe met een licht knikje. Een paar meter van Emishi af ging de gigantische bruine leeuw in de schaduw liggen, waar hij practisch onzichtbaar was. Frieda liep rustig en oplettend door.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alles is anders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De dorpen :: Emishi-
Ga naar: